deklaracja lambady

0

Czy da się zadeklarować lambade a dopiero potem ją zdefiniować?
Coś w stylu:

lambada a;

a =  [] { std::cout << "Hello World" << std::endl; };
2
std::function<int(int)> fun;
fun = [](int i) { return i + 1; };
2

Lambda jeśli już.

function<void(int,int)> foo;

foo = [] (int x, int y) { cout << "Suma: " << x + y << endl; };
foo(4, 5);
    
foo = [] (int x, int y) { cout << "Iloczyn: " << x * y << endl; };
foo(3, -4);
2

wpisujesz ten kod na stronę:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/iyLdoQGBchQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

i osadzi się Lambada ;)

1

Lambada.

:-DDDDDDDD

Czy to perełka?

1

lambade w javie możesz zrobić np tak:

Predicate<String> startsWithA = s -> s.startsWith("a");
4

Jedyna poprawna odpowiedź to: ;)

2

najprościej tak:

auto a =  [] { std::cout << "Hello World" << std::endl; };

tylko w takiej postaci nie da się do a przypisać już nic innego.

0

lambada miażdży system :D haha

0

To forum jest zabawne. Posty nic nie wnoszące do tematu za to czysto ironiczne dostają więcej plusów niż te, które faktycznie są "pomocne".
Ja rozumiem "lambada" i te sprawy, też "hehłem" ale bez przesady. Wywalcie ranking to będzie ok.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1