OpenGL - C / C++

0

Siema !

Muszę użyć funkcji glbufferdata(), żeby wysłać dane do GPU a następnie zmierzyć czas dla tej operacji. Następnie sprawdzać te czasy dla coraz większego bufora. Macie pomysł jak się za to zabrać?

0

Na początek uruchom IDE, a potem Google i już dalej z górki.

0

IDE jest już dawno, do projektu dołączone biblioteki OpenGL, tylko co dalej... myślałem że ktoś już tutaj miał styczność z tym zagadnieniem...

0

Czy do czegoś tak prostego trzeba pisać Ci instrukcję?

Podajesz do tej funkcji coraz większy bufor i liczysz różnicę czasu "czas po minus czas przed" podaniem bufora.

0

Chodziło mi bardziej o zagadnienie związane JAK wywołać funkcję glbufferarray(), jak ustawić parametry, jakie zmienne będą mi potrzebne, niż o przepisanie tego co napisałem w pierwszym poście... ale okej, dzięki i tak

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1