Siema !
Muszę użyć funkcji glbufferdata(), żeby wysłać dane do GPU a następnie zmierzyć czas dla tej operacji. Następnie sprawdzać te czasy dla coraz większego bufora. Macie pomysł jak się za to zabrać?
Siema !
Muszę użyć funkcji glbufferdata(), żeby wysłać dane do GPU a następnie zmierzyć czas dla tej operacji. Następnie sprawdzać te czasy dla coraz większego bufora. Macie pomysł jak się za to zabrać?
Na początek uruchom IDE, a potem Google i już dalej z górki.
IDE jest już dawno, do projektu dołączone biblioteki OpenGL, tylko co dalej... myślałem że ktoś już tutaj miał styczność z tym zagadnieniem...
Czy do czegoś tak prostego trzeba pisać Ci instrukcję?
Podajesz do tej funkcji coraz większy bufor i liczysz różnicę czasu "czas po minus czas przed" podaniem bufora.
Chodziło mi bardziej o zagadnienie związane JAK wywołać funkcję glbufferarray(), jak ustawić parametry, jakie zmienne będą mi potrzebne, niż o przepisanie tego co napisałem w pierwszym poście... ale okej, dzięki i tak