podział kodu na pliki

0
 
struct location {
    float x;
    float y;
};
class Circle
{
    private:
        float PI;
        struct location location;
        float radius;
  public:
struct location get_location() {
            return location;

        }

Jak w pliku cpp odwołać się do tej funkcji?

0
Circle c;
cout<<c.get_location().x<<','<<c.get_location().y<<endl;
0

chyba raczej nie tak bo wywala błąd: no matching function for call to Circle::Circle()

0

Nie podałeś konstruktora dla klasy Circle więc założyłem że jest jakiś domyślny.
Komunikat mówi że brak domyślnego.

0

No to łaskawie wklej CAŁĄ klasę Circle, bo rozumiem że masz w niej konstruktor którego nam nie pokazałeś...

0

np. w pliku h mam taki prototyp funkcji : float get_radius();
wtedy w pliku cpp mam :
float Circle:: get_radius() {
return radius;
}

Nie wiem tylko jak zrobić to z tym struct bo w taki sposób jak wyżej się nie da.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1