Uchwyt do Editbox'a innej aplikacji C++[WinAPI]

0

Witajcie

Od pewnego czasu męczę się z aplikacją, którą chciałem przepisać z języka AutoIt do C++. Niestety marny efekt wychodzi i dlatego zwracam się do was. Czytałem na ten temat i z tego, co zrozumiałem powinienem pobrać program WinSpector, co zrobiłem.

Teraz chciałbym napisać prostego BOT'a, który znajdzie EditBox'a Pidgina i wpisze okreslony tekst. Uruchomiłem WinSpector i widzę o to takie drzewo do EditBoxa Pidgina:

-00060EB6:gdkWindowToplevel "Ryszard"
*007908A0:gdkWindowChild "Pidgin"
*002F089E:gdkWindowChild "Pidgin"
*002B0F46:gdkWindowChild "Pidgin"

Teraz z tego, co rozumie lub bądź nie rozumiem jest bardzo łatwo znaleźć uchwyt do Ryszard po nazwie i mam tak :

 const TCHAR WindowName[] = "Ryszard";

int main()
{
    HWND hwnd = FindWindow(0, WindowName);
    if(hwnd != NULL)
    {}

I z tego, co rozumiem no to tutaj nie na możliwosci, aby odniesc sie poprzez klase lub nazwe. Czy jeszcze 3 razy mam przejsc poprzez

FindWindowEx() 

??

Pomyslalem, ze lepiej bedzie poprzez adresy 007908A0, ale nie wiem jak to wywolac. Nie jest to dla mnie do końca jasne.

Czy może ktos mnie naprowadzic?

Pozdrawiam

0

Takie zabawy dobre nie są. Tzn. nabawisz się sporo, efekt będzie marny, nic ciekawego, ogólna beznadzieja.
Pytanie: Czy nie łatwiej by ci było w disassemblera zajrzeć, zrobić injecta dllki, znaleźć gdzie są te buttony tworzone, zwędzić ich HWND(lub co ty chcesz tam zwędzić), i się bawić na wszystkie możliwe sposoby?

0

Obawiam się, że Deasembler to blokująca mnie rzecz. Jak nie można po adresach uchwytów, to odpuszczę.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1