Witam
Obecnie tworzę grę składającą się z voxeli, obecnie w wersji release programu przy widoczności 150 bloków na 150 bloków na 150 bloków jest 10 - 30 fps, przy zmniejszeniu widoczności o połowę fps rosną do 50.
Jest to spowodowane tym że główna pętla wyświetlająca obiekty wykonuje dla elementów które nie są widoczne, np. kamera jest umieszczona w pokoju o wymiarach 10 bloków na 10 bloków na 10, jednak funkcja rysuje też obiekty, które znajdują się za pokojem i nie są w żaden sposób widoczne. Nie jest to wielki problem, jednak gdyby funkcja rysowała tylko te elementy które są widoczne to ilość fps byłaby dwa razy większa.
Czy jest możliwe sprawdzenie, które bloki są wyświetlane i tylko dla nich wykonać tą pętle?
Jeżeli da się to sprawdzić np. jakąś funkcją z biblioteki DirectX lub w jakiś inny w miarę prosty sposób to bardzo się ucieszę, jeśli nie to trudno.
PS: Czy da się przyśpieszyć Release w Visual Studio 2012? Obecnie trwa on od 30 do 45 minut.