FullScreen w openGL

0

Zrobiłem program, który po naciśnięciu 'F' przełącza się w tryb Fullscreen.
Teraz nie wiem jak zrobić by program po wciśnięciu (np:) 'W' przełączył się z Fullscreen w tryb okienkowy.
Do tworzenia okien używam GLUT.

EDIT:
Gdy mam włączony tryb Fullscreen to przy wywołaniu menu podręcznego obraz czasem przez chwile nie reaguje a czasem (tylko) miga.
Jak temu zaradzić?

0

Może tak?

glutReshapeWindow(800, 600);
glutPositionWindow(0,0);
0

To mam takie coś:

	
if( key == 'F' ){
  if(!fullscreen){
    glutFullScreen();
    fullscreen = true;
  }else if(fullscreen){
    glutReshapeWindow(width, height);
    glutPositionWindow((glutGet( GLUT_SCREEN_WIDTH )/2) - (width /2),(glutGet( GLUT_SCREEN_HEIGHT )/2) - (height /2));
    fullscreen = false;
  }
}

A ma ktoś pomysł jak pozbyć się problemu z pod EDIT ( w poście pierwszym)?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1