W pliku gra. h mam:
struct pole
{
int stan; //1x-jednomaszt., 2x-dwum., 3x-trzymaszt., 4x-czterom.
//0-puste, 1-strzelone, 2-zatopione, 3-pudlo
int kierunek; //0- poziom, 1 - pion
};
w main():
struct pole player_board[WYS_SZER][WYS_SZER];
struct pole computer_board[WYS_SZER][WYS_SZER];
int stan_gry = 0;
start_gry(&stan_gry, player_board, computer_board);
w gra.c mam
int zerowanie_planszy(struct pole *player_board[WYS_SZER], struct pole *computer_board[WYS_SZER])
{
int i,j;
for (i=0; i<WYS_SZER; i++)
for(j=0; j<WYS_SZER; j++)
{
player_board[i][j].stan = 0;
player_board[i][j].kierunek = 0;
computer_board[i][j].stan = 0;
computer_board[i][j].kierunek= 0;
}
return 1;
}
int start_gry(int *stan_gry, struct pole *player_board[WYS_SZER], struct pole *computer_board[WYS_SZER])
{
if(*stan_gry != 0) return 0;
zerowanie_planszy(player_board, computer_board);
*stan_gry = 1; //wypelnianie
return 1;
}
Kompilator podaje warningi:
//\main.c [Warning] passing arg 2 of start_gry' from incompatible pointer type \main.c [Warning] passing arg 3 of
start_gry' from incompatible pointer type //
Próbowałam znaleźć błąd też w kodzie, bo po skompilowaniu wyświetla się okno z informacją o wysyłaniu problemu do windowsa i prawdopodobnie jest coś nie tak m.in. z pętlą w zerowanie
Proszę o spojrzenie i pomoc w nakierowaniu na właściwe tory :)