Problem size() w trójwymiarowych wektorach alokowanych dynamicznie

0

Witam

Mam taki kawałek kodu:

vector<int>** bufor ; 
bufor = new vector<int>*[10];

for( int i = 0 ; i < 10 ; i++ )
 {
	bufor[i] = new vector<int>[25] ;
 }
        // przykladowo :
	 bufor[0][0].push_back(10);bufor[0][1].push_back(10);
	 bufor[1][0].push_back(10);
	 bufor[2][0].push_back(10);

W skrócie: ma to byś pewnego rodzaju bufor na wartości pikseli w sekwencji(filmie), czyli muszę mieć tablicę o wielkosci ilości klatek, gdzie każda klatka ma tyle linii ile wysokość klatki i tyle szerokości ile szerokość klatki - innymi słowy potrzebna mi jest tablica iluś elementowa zawierająca vector< vector <int>> .

W powyższym kodzie, wydaje mi się, że coś takiego zrobiłem i wiem jak odczytać rozmiar poszczególnych wierszy w danej klatce:

bufor[0][0].size(); 

, ale nie wiem jak odczytać już samą ilość klatek, czyli rozmiar tego bufora powyższego i ilość linii w danej klatce. Reasumując nie wiem jak odczytać dwa najbardziej zewnętrzne wymiary .

Mógłby ktoś pomóc ? Siedzę już nad tym piątą godzinę i nic..

Pozdrawiam!

2

To dość proste: nie da się. Tablice dynamiczne nie mają nigdzie zapisanego swojego rozmiaru. Ich rozmiar znasz tylko i wyłącznie pamiętając ile pamięci zaalokowałeś.
Nie rozumiem tylko czemu nie zrobiłeś wektora wektorów tak jak pisałeś, tylko tablicę wektorów.

0

@Shalom - sam się teraz zastanawiam, czemu tak zrobiłem :D Dzięki!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1