Szybkie wypisywanie konsoli bez mrugania.

0

Witam,
Potrzebuje wykonać program w którym będzie dość sporo rysowania po konsoli, chcę to zrobić jak najbardziej wydajnie, tak by nie było widać migania konsoli przy czyszczeniu/rysowaniu dużego obszaru. W tym celu chciałem zrobić sobie taki bufor z tablicy CHAR_INFO i wywalić to wszystko na ekran za pomocą WriteConsoleOutput, pytanie czy dorzucić do tego jeszcze pisanie do drugiego bufora przy pomocy CreateConsoleScreenBuffer/SetConsoleActiveScreenBuffer czy raczej nie przyśpieszy to rysowania i wręcz spowolni skoro będe miał już 1 swój bufor dodatkowy?

Wyglądało by to tak:
Wypisz()--->CHAR_INFO[255]--->Backbuffer (SetConsoleActiveScreenBuffer) ---> Ekran

Jako że będzie tego dosyć sporo to odrysowywanie tylko tego co się zmieniło odpada bo będzie się zmieniać praktycznie wszystko. Może znacie jeszcze jakieś inne techniki przyśpieszające rysowanie?

0

Nie pamietam teraz nazwy tej biblioteki, ale jest na pewno pod windowsa(inni beda wiedzieli). Zamiast odswiezac cala konsole dajesz jedynie pozycje w konsoli i zmieniasz dany fragment, bez czasochlonnego odrysowywania calosci. Takie wyjscie jest najlepsze i najwydajniejsze.

0

Własnie napisałem czemu to odpada bo będę rysował praktycznie ciągle coś innego po całej konsoli, bo będzie się często zmieniać więc dużo to nie da.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1