pierwiastek bez <math.h>

0

Jak można byłoby to inaczej napisać aby było bardziej praktyczne. Program ma liczyć pierwiastek bez użycia funkcji bibliotecznych

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>

int main()
{
    float n,i;
    printf("podaj n!\n");
    scanf("%f",&n);

    for(i=2;i<3000;i+=1)
       if(i*i==n)
              printf("%f",i);
    return 0;
}
0

Tak to nie zadziała. Podaj 3 a zobaczysz, że wynik się nie znajdzie. Nie wiem czemu nie chcesz użyć funkcji bibliotecznych, ale jak chcesz to koniecznie to na wiki masz wzory.

0

oki dzieki za rade

0

poszukaj na forum, ktoś zachwalał algorytm zastosowany w pierwszym quake-u.

0

for(i=0;i<liczba;i=i+0.01)
if(i*i<=liczba)
p=i;

0

liczba-zmienna którą trzeba wczytać przed wykonaniem pętli (wartość z której będzie liczony pierwiastek)
p-tą zmienną wypisujesz po wykonaniu pętli

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0