Obiekt który wysłał event

0

Istnieje jakiś sposób żeby dowiedzieć się jaki obiekt wysłał event w qt?

0

nie pisałem w qt, ale pewnie jak w C++o podobnych, będzie to (*sender) lub coś w tym stylu..,pokaż jakiś kawałek kodu, żebyśmy wiedzieli o co się zaczepić..

0
 void GameItem::dragLeaveEvent(QGraphicsSceneDragDropEvent *event)
{
    update();
}
void GameItem::dropEvent(QGraphicsSceneDragDropEvent *event)
{

    if(event->mimeData()->hasText())
    {
        iNumber = qVariantValue<QString>(event->mimeData()->text()).toInt();
        update();
    }
}
void GameItem::mousePressEvent(QGraphicsSceneMouseEvent *event)
{
    setCursor(Qt::ClosedHandCursor);
}

void GameItem::mouseMoveEvent(QGraphicsSceneMouseEvent *event)
{

    if (QLineF(event->screenPos(), event->buttonDownScreenPos(Qt::LeftButton))
             .length() < QApplication::startDragDistance()) {
             return;
         }
    QDrag *drag = new QDrag(event->widget());
    QMimeData * mime = new QMimeData();
    mime->setText(QString::number(iNumber));
    drag->setMimeData(mime);
    drag->exec();
    setCursor(Qt::OpenHandCursor);
}

void GameItem::mouseReleaseEvent(QGraphicsSceneMouseEvent *event)
{
    setCursor(Qt::OpenHandCursor);
}

W tym powyższym kodzie wysyłam tekst w MIME i to nie jest to o co mi chodzi. Potrzebuje coś takiego że obiekt B na którym został położony obiekt A bedzie wiedział co to za obiekt (np. wskaźnik) bo obiek B zmodyfikuje jedna zmienna A.

0

Interesuje cię QObject::sender - poczytaj sobie o tej funkcji.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1