Witajcie.
Problem mam taki, że program ogólnie działa, ale przy użyciu odpowiednich funkcji widać, że coś jest nie tak przy tworzeniu nowych obiektów.
Tak wygląda struktura listy:
struct koleczko
{
unsigned int id_osoby;
Osoba *naosobe;
koleczko *nastepny;
koleczko *poprzednik;
};
Jest to struktura elementu w liscie dwukierunkowej. Następnie wywołując czy to konstruktor czy gdzieś dalej w kodzie taką instryukcję:
koleczko *glowa = new koleczko;
visual wskazuje wyciek pamięci. Program działa i wyniki są dobre, ale wyciek jest. Taka treść dla tej linijki:
c:\users\darek\documents\visual studio 2010\projects\przyklad\przyklad\klasa.h(46) : {131} normal block at 0x005F4978, 20 bytes long.
Data: < T J_ > 00 00 00 00 01 CD CD CD 54 FD 18 00 18 4A 5F 00
Kod sprawdziłem również na Valgrindzie i wskazał te same miejsca wycieku. Wiecie czemu new alokuje tak, że wycieka pamięć? Nie chcę pisać garbage colectora specjalnie :)