Problem z SDL - zacinanie sie przy klikaniu

Odpowiedz Nowy wątek
2011-07-21 11:31
0

Witam wszystkich i prosze o pomoc. Chcialem zrobic gre w stylu kurki wodnej - strzelanie przy pomocy klikania. Problem w tym ze podczas klikania mysz lapie opoznienie wynoszace okoly sekundy. Moje pytanie brzmi czy da sie temu zaradzic czy musze zmienic biblioteke na np. allegro? Kod gry jest calkiem dlugi, a nie ma tam konkretnego kodu dotyczace klikania, wiec nie wrzucam. Nie opozniam gry zadnymi deleyami. Dzieki za pomoc z góry.

edytowany 1x, ostatnio: mitochondrium, 2011-07-21 11:32

Pozostało 580 znaków

2011-07-21 11:51
0

A animacja wyświetla się płynnie? Jak wygląda zużycie zasobów? Może to prostu laaaaaaaag?

Pozostało 580 znaków

2011-07-21 11:54
0

Na SDLu działają takie gry jak Quake 3, Neverwinter Nights i wiele innych.

Gdzieś musisz jakoś źle wczytywać te kliknięcia, że masz takie opóźnienie.

Pozostało 580 znaków

2011-07-21 13:49
0

animacja dziala poprawnie, nawet jak mam ustawione maksymalna liczbe fpsow, albo bez licznika i tak pojawiaja sie lekkie opoznienia myszki przy kliknieciach. Wszystko jest wg ustawien domyslnych moze trzeba te ustawienia jakos zmienic...

Pozostało 580 znaków

2011-07-21 13:52
0

Temat mozna zamknac znalazlem juz rozwiazanie (zmiana bitmapy kursora)

edytowany 1x, ostatnio: mitochondrium, 2011-07-21 19:32

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0