Witam!
Pisze w DirectX.
W 3D zaczełem się niedawno bawić ale mam pomysł na fajna gre w DirectX ale jest problem otóż procedura zdarzeniowa...
Przechwytuje mi wszystkie zdarzenia klawiatura myszka i inne i nie mogę ich obsłużyć DirectInput.
Jak ktoś nie wie to pętla wygląda tak:
MSG msg;
while(msg.message!=WM_QUIT)
{
if(PeekMessage(&message, 0, 0, 0, PM_NOREMOVE))
{
if(!GetMessage(&message, 0, 0, 0)) return message.wParam;
TranslateMessage(&message);
DispatchMessage(&message);
}
else
{
Render();
}
}
Kombinowałem robić bez procedury albo coś takiego ale wtedy windows siadł i musiałem zrobić restart kompa:
MSG msg;
while(msg.message!=WM_QUIT)
{
Render();
}
Jak by ktoś mógł to prosilbym o napisanie mniej więcej jak pozbyć się procedury zdarzeniowej albo aby nie reagowała na klawiaturę,myszkę!