Witam serdecznie,
prace nad grą znacznie się posuneły, mam jednak kolejny problem.
chodzi mi o zliczanie elementów. Na stworzonym ogródku chce umieszczać warzywa (elementy) i zliczać je. Marchewka + - 9 ; ogórek +-6. Zliczanie ma następować po kliknięciu przycisku.
Stworzyłem zmienną int wynik=0; w której chce obliczać to taK:
if (key==49 ) // klawisz 1
wynik+=6;
{
if (sprawdz[strzalkax][strzalkay]==0)
{
poziom=strzalkax;
pion=strzalkay;
wysokoscdrzewo[poziom][pion]=0.15;
wywwołuje to tak:
void main()
{
int argc=1;
char *nazwa="Ogrodek";
glutInit(&argc, &nazwa);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE|GLUT_DEPTH);
glutInitWindowSize(800,600);
glutCreateWindow("ZADBAJ O SWOJ OGRODEK");
glutFullScreen();
// Ustawienie funkcji obsługującej wciśnięcie klawisza
glutKeyboardFunc(keyboard);
// Ustawienie funkcji obsługującej wciśnięcie klawiszy specjalnych
glutSpecialFunc(special);
// Ustawienie funkcji obsługującej odświeżanie okna
glutDisplayFunc(display);
// inicjalizacja i ustawienia
init();
cout<<wynik;
// puszczenie openGL w ruch
glutMainLoop();
i tak stanąłem, może ktoś mi pomoże :)