Nagrywanie dźwięku z mikrofonu

0

Witam.
Mam następujące pytanie: Jak nagrać dźwięk z mikrofonu? W internecie znalazłem taki oto kod:

HINSTANCE g_hInstance;
 HANDLE m_hMCIWnd =NULL; 
void start(){
    m_hMCIWnd=MCIWndCreate(Handle,g_hInstance,WS_CHILD | WS_OVERLAPPED,NULL );
    if ( NULL==m_hMCIWnd ){
      MessageBox(Handle,"Error Creating MCIWnd Window!",NULL, MB_OK);
      return;
    }
}

void koniec(){
   MCIWndStop(m_hMCIWnd);
   MCIWndSave(m_hMCIWnd,file);
   MCIWndClose(m_hMCIWnd);
}

Kod ten działa poprawnie, jednak nazwa pliku jest dosyć dziwna(kwadraciki). Nigdzie nie znalazłem, jak wyglądać ma definicja zmiennej file. Próbowałem w ten sposób:

char *nazwa="plik.wav";
void* file = (void*)plik;

jednak to też nie działa. Zatem, czy ktoś może mi powiedzieć, jak zdefiniować zmienną file? Albo znacie inny sposób na rozwiązanie tego problemu? Używam Borland C++ Builder więc rozwiązania z VCL też mogą być.
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam

0

jak nie chcesz uzywac direct sound cotroche jest pogmatwane mozesz uzyc bass.dll (biblioteka bass)

tam sa dema pod bc++nanagrywanie

0

...3, a mógłbyś mi powiedzieć w którym katalogu? Bo przeszukałem każdy folder w Examples, ale nie umiem tego znaleźć.

0

rectest

0

niestety, nie mam takiego katalogu(korzystam z wersji BCB++ 6). Czy mógłbyś mi przesłać ten katalog?

0

Popraw swój kod na to i będzie śmigać:

void koniec(){
   MCIWndStop(m_hMCIWnd);
   MCIWndSave(m_hMCIWnd,-1);
   MCIWndClose(m_hMCIWnd);
}

albo

char *nazwa="plik.wav\0";
0

Koles wchodzisz na u4seen.com i sciagasz najnowszy bass

i tam to jest

0

Fallen, niestety Twój kod też nie działa;/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1