[C++] Snake - sterowanie w trakcie rysowania

0

Otóż jestem w trakcie pisania gry snake, niestety utkwiłem w miejscu, problem pojawił się w sterowaniu węża, czy istnieje jakaś funkcja która pozwala na pobranie od użytkownika wartości z klawiatury nie przerywając pracy pętli , nie wiem czy wyraziłem się jasno wiec pokaże to na przykładzie :)

while(znak!='cos')  //zapętlona pętla
{
cos
znak=getch() //ta funkcja w tym miejscu oczekuje na pobranie i rusza dopiero jak zostanie podana wartosc
jakas funkcja() // chodzi mi o taka funkcje w ktorej nie zawsze trzeba podawac wartosci a petla bedzie
                        //   sie wykonywala , i caly czas bedzie oczekiwala na pobranie wartosci w czasie pracy petli
cos
cos
} 
0

kbhit do spółki z getch chyba robią to, o co ci chodzi.

0

Albo oddzielny wątek do wczytywania znaków a oddzielny do poruszania się węża.

0

Dzieki fanael o to mi własnie chodzilo :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1