Zaczynam się uczyć SDLa i natrafiłem na pewien problem... Otóż mam następujący kod
void MainMenu::addItem(const char *text)
{
NormalText.push_back(TTF_RenderUTF8_Solid(Font, text, NormalColor));
if (NormalText[NormalText.size()] == NULL)
{
printf("nie moglem wczytac normalnego tekstu\n");
exit(1);
}
SelectedText.push_back(TTF_RenderUTF8_Solid(Font, text, SelectedColor));
if (SelectedText[SelectedText.size()] == NULL)
{
printf("nie moglem wczytac NIEnormalnego tekstu\n");
exit(1);
}
}
problem polega na tym, że przy 2 próbie stworzenia Surface'a nie zostaje on stworzony... tzn w konsoli pokazuje mi sie komunikat
nie moglem wczytac NIEnormalnego tekstu
czyli jest coś źle....
Ciekawa rzecz staje się, gdy zmienię kolejność Tworzonych Surface'ów to nie wtedy w konsoli widzę
nie moglem wczytac normalnego tekstu
Na myśl przyszło mi, że nie mogę 2 razy wykorzystać tej samej czcionki, ale wydaje mi się to tak absurdalne, że wręcz niemożliwe :)
Nadmienię jeszcze, że
vector< SDL_Surface * > NormalText;
vector< SDL_Surface * > SelectedText;
gdzie mam szukać błędu?