Zaczynam się uczyć SDLa i natrafiłem na pewien problem... Otóż mam następujący kod

void MainMenu::addItem(const char *text)
{
	NormalText.push_back(TTF_RenderUTF8_Solid(Font, text, NormalColor));
	
	if (NormalText[NormalText.size()] == NULL)
	{
		printf("nie moglem wczytac normalnego tekstu\n");
		exit(1);
	}
	
	SelectedText.push_back(TTF_RenderUTF8_Solid(Font, text, SelectedColor));
	
	if (SelectedText[SelectedText.size()] == NULL)
	{
		printf("nie moglem wczytac NIEnormalnego tekstu\n");
		exit(1);
	}
}

problem polega na tym, że przy 2 próbie stworzenia Surface'a nie zostaje on stworzony... tzn w konsoli pokazuje mi sie komunikat
nie moglem wczytac NIEnormalnego tekstu
czyli jest coś źle....
Ciekawa rzecz staje się, gdy zmienię kolejność Tworzonych Surface'ów to nie wtedy w konsoli widzę
nie moglem wczytac normalnego tekstu

Na myśl przyszło mi, że nie mogę 2 razy wykorzystać tej samej czcionki, ale wydaje mi się to tak absurdalne, że wręcz niemożliwe :)

Nadmienię jeszcze, że

		vector< SDL_Surface * > NormalText;
		vector< SDL_Surface * > SelectedText;

gdzie mam szukać błędu?