witam,
najpierw co chce osiagnac: chce narysowac zmniejszoną bitmape zachowujac w miare dobra jakosc,
(przewaznie rozmiar bitmap to 32x32- ikony) fragmenty bitmapy maja być transparentne - mam maske,
ps: nie chec tez uzywac pamieciozernego (myle się ?) kombajnu gdi+ do rysowania kilku pierdólek
jak kazdy wie wszystkie funkcje skalujace bitmape i ryusjace ja daja kiepska jakosc koncowa obrazu
sprawa ma sie troche inaczej jezeli ustawimy SetStretchBltMode(hdc,HALFTONE);
wtedy jakosc jak przyzwoita, ale działa to tylko z operacja SRCCOPY
dla porownania ikona gorna pomniejszona z 32x32 do 24x24 narysowana bez tla, kiepski efekt (SRCAND i SRCPAINT)
ikona dolna calkiem fajna, ale niestety jest tlo (wiadomo SRCCOPY)
mecze sie z tym caly dzien, czy jakas dobra dusza podsunie pomysl jak narysowac bitmape bez tla wczesniej robiac SRCCOPY. inne rozwiazanie to przeskalowac bitmape jakis algorytmem bicubic albo bilinear, efekt bedzie dobry, na razie znalazlem wersje tych algortymow dla Graphics::TBitmap z borlanda, ale nie szukalem jeszcze jak zrobic scanline(lub jego odpowiednika) na HBITMAP, jezeli ktos posiada juz gotowe implementacje tych algorytmow operujacych na hbitmap byloby miodnie
cos czuje ze problem moze byc banalny, typu narysuj na tym hdc , spokiuj z tamtego , zrob blt i jest