Benchmark w c++?

0

Witam,
mam do napisania aplikację, która ma za zadanie testowanie wydajności kart graficznych. Nie za bardzo wiem, w jakim języku ją napisać, ale jako że c++ znam najlepiej wydaje mi się, że podejmę się tego właśnie w tym języku. Myślicie, że da się to zrobić? Funkcje jakie program ma posiadać (wg mnie) to wyswietlanie jakiejś animacji, której szybkość renderowania byłaby mierzona (to by był wyznacznik wydajności danego układu graficznego) oraz również ważne wyświetlenie szczegółowych parametrów danego układu graficznego. Zastanawiałem się jeszcze nad jakąś małą bazą danych, w której by były wprowadzone wyniki paru układów i możliwość porównania ich z aktualnie testowanym egzemplarzem. W sumie nie za bardzo wiem, czy c++ ma w ogóle takie możliwości. Pewnie Wy chłopaki się lepiej w tym orientujecie więc prosiłbym o pomoc. Dzięki :)

0

jeśli nie wiesz czy w C++ da się to napisać, to wybacz, ale jeszcze wiele wody przepłynie zanim zrobisz coś takiego,

wystarczy użyć jakiś bibliotek do akceleracji 3D korzystającej z karty graficznej: Direct3D/OpenGL i po prostu kazać im zrobić różne rzeczy i pomierzyć wyniki, tyla
ale mówię, jeśli kiepsko znasz język, to w ogóle nie bierz się za pogmatwany interface Direct3D

0

glut jest prosty jeśli chodzi o jakieś proste animacje. najlepiej weź w devie użyj gotowy projekt do gluta, poprzerabiaj troche i zmierz na nim czas ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0