Gra piłkarzyki na SE- potrzebna konwersja kodu z java na c++

0

Robię gierkę na telefon piłkarzyki, gra już działa i wygląda tak:
user imageuser image
ale jest jeden problem mianowicie poziom gracza komputerowego idzie go obegrać w jedną sekundę z zamkniętymi oczami.
Sama gra to przeróbka gry piłkarzyki w javie pochodzącego z artykułów w Komputer świat Ekspert 2-3/2005.

Znalazłem taki aplet w javie: http://www.zpcir.ict.pwr.wroc.pl/~witold/aiarr/2006_projekty/pilkarzyki/ (na dole strony)
poddałem dekompilacji i chciałbym go przerobić na c w włączyć do swojej gry.

Fragment kodu: [q: ocenzurowano - prawa autorskie]

moja znajomość c/c++ jest bliska zeru dlatego proszę kogoś o pomoc.

komplet plików znajduję się pod adresem:
http://www.chomikuj.pl/zylka5/Sony+Ericsson/Elfy/Programowanie

[q: ocenzurowano - prawa autorskie]

aktualne moje źródło gry: http://www.chomikuj.pl/zylka5/Sony+Ericsson/Elfy/Programowanie/Pilkarzyki3.rar

Środowisko IAR 4.42 na którym jest robiona gierka: http://www.chomikuj.pl/zylka5/Sony+Ericsson/Elfy/Programowanie/IAR442A.exe
(program działa po rozpakowaniu bez instalacji)

komplet biblotek potrzebny przy kompilacji http://perk11.info/svn/SE/
lub w jednym archiwum: http://www.chomikuj.pl/zylka5/Sony+Ericsson/Elfy/Programowanie/SVN/SVN+Boba+kopia+18+listopada.rar

0

hm.. czy nie bedzie Ci przeszkadzalo, jesli skontaktuje sie z autorem http://www.wookie.yoyo.pl/ czyli p. Łukaszem Tatoń i podesle mu link do tego tematu z pytaniem czy wyraza zgode na dekompilacje, kopiowanie i upublicznienie kodu, oraz przyszle przeniesienie opracowanych przez niego algorytmow do wytyczania ruchow w pilkarzykach na inne jezyki/platformy?

czy moze juz sam to zrobiles i zapomniales ew. osoby pomagajace Ci w tym uprzedzic ze sie zgodzil?

0

hehe... jeśli chcesz możesz to zrobić, ja po prostu zakładam że nie będzie miał nic przeciwko, bo niby czemu. Ale jeżeli ktoś się obawia, a chciał by pomóc to może np. zaproponować jakiś alternatywny algorytm ruchów gracza CPU.

0

Zapoznaj się z pojęciem praw autorskich oraz regulaminem serwisu.

Quetzalcoatl, wyślij maila, autor appletu nie udostępnił jego źródeł ani też nie opublikował licencji wyrażającej zgodę na jego dekompilację.

0

Łukasz Tatoń do mnie pokaż szczegóły 23:09 (12 godzin temu) Odpowiedz

Tadeusz Pyś pisze:
Niedawno na naszym forum pojawil sie pewien czlowiek "po prosbie", i nie bylo by w tym nic interesujacego, gdyby nie fakt, ze zalaczyl on do swojego postu materialy pochodzace z Panskiej strony - http://www.wookie.yoyo.pl/ - miedzy innymi, najprawdopodobniej kompletny kod appletu gry. Nie umiescil Pan niestety na stronie zadnych informacji o licencji na jakiej publikuje Pan ow applet w internecie, prosze wiec, aby Pan zapoznal sie z trescia oryginalnego postu w dyskusji:
http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=135765
i ustosunkowal sie do niego. Zwlaszcza w temacie dekompilacji, publikowania jej wynikow oraz dosc wyraznego zamiaru uzycia algorytmow bez podania Pana jako autora/wlasciciela/etc.
Jesli uzna Pan, ze Panskie prawa autorskie sa lamane, dyskusja zostanie wyczyszczona z owych materialow.

Witam!
Na początku bardzo dziękuję za kontakt i przekazanie informacji. Wasza reakcja dowodzi, jak poważanie podchodzicie do prowadzenia serwisu. Nie omieszkam wspomnieć o tym w gronie znajomych, pomagając tym samym w budowaniu dobrej opinii serwisu.
Co do zamieszczonych przez użytkownika forum źródeł, sytuacja wygląda następująco. Wykorzystany projekt powstał kilka lat temu w ramach zajęć akademickich i nie wiem, jaki takie prace posiadają status prawny. Z całą pewnością jednak pozostaję jego autorem. Należy przy tym zaznaczyć, że nie jest to program "wysokich lotów", nie mniej jednak zastosowany algorytm działa i spełnia swoją rolę. Swoją drogą, opis algorytmów został opublikowany w sieci "w celach edukacyjnych". Kilkakrotnie osoby realizujące podobne projekty kontaktowały się ze mną z prośbą o pomoc w implementacji czy udostępnienie kodów, co zwykłem chętnie czynić. Niemniej jednak zachowania, takie jak dekompilacja w celu późniejszego własnego wykorzystania, zwłaszcza przy możliwości łatwego kontaktu z autorem, powinny być w środowisku programistów piętnowane. Dlatego też dziękuję za zdecydowaną reakcję na forum w sytuacji naruszania ogólnie przyjętych zasad. Jeżeli uznacie to za stosowne, popieram usunięcie z serwisu źródeł mojego autorstwa.
Raz jeszcze dziękuję za kontakt.
Serdecznie pozdrawiam!

...i wynikajace z tego uwagi od razu wdrozylem w zycie. poza tym, zgadzam sie z autorem kodu, ze algorytmy sa dosc proste do wlasnorecznego zaimplementowania i jakkolwiek oczywiscie nie moge tego w zaden sposob wyegzekwowac, ale proponuje usuniecie decompile'a z tamtej lokacji, zapoznanie sie z opisem jaki autor zamiescil na stronie ew. skontaktowanie sie z nim i napisanie po prostu swojego

0

jeśli tak to usunę dekompilacje tylko później, nie mam teraz takiej możliwości pisząc z telefonu i przepraszam za wynikłe zamieszanie

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1