[DirecX SDK][X-Files] Jak odczytać animację z plików *.x?

0

Witam!
Potrafię odczytywać obiekty z plików .x.
Umiem też eksportować całe animacje z 3ds max do .x.
Sęk w tym, że nie wiem jak je potem "obsłużyć" w C++.
<ort>korzystam</ort> z DirectX 8.0 SDK.

Proszę o pomoc, lub linki związane z tym tematem (wczytywanie animacji, nie obiektów), bo sam nie mogę ich <ort>znaleŹć</ort> uzywając googla.

0

Widziałem kursy, widziałem różne rzeczy, ale o tym żeby animację szły z pliku to nie (chyba że avi).

Na cuda bym nie liczył bez dodatkowych bibliotek. Polecam zobaczyć jak zrobiono delfina. Cała animacja to kod, a przecież mogli zrobić to prościej. Podobnie animacja skina.

0

RR ~ w niemal kazdym formacie mesha mozna zapisac animacje :)

Moze http://www.gamedev.net/reference/articles/article2079.asp pomoze.

0

Może tak... ale w typowych kursach raczej tego nie opisano... zresztą mi to nie przeszkadza, bo ja jedynie zwykłe proste kształty tworzyłem w DX a prócz tego trochę się dźwiękiem bawiłem (jego przechwytywaniem). Więc sorki za niepełną wiedzę.

0
Wolverine napisał(a)

RR ~ w niemal kazdym formacie mesha mozna zapisac animacje :)

Moze http://www.gamedev.net/reference/articles/article2079.asp pomoze.

Dzięki za pomoc, rzeczywiście jest o tym o co mi chodzi.
Ale chyba w examplu do SDK, skinned mesh tez jest o animacjach z *.x?
Nie jestem pewien.
Analiza w każdym razie trochę mi zajmie.
Może mógłbys mi przy niej pomóc?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1