Witam
Mam pytanie, ale bardziej teoretyczne, chodzi mi o optymalizacje przesyłania plików, groźnie brzmi ale w gruncie rzeczy chce po prostu się dowiedzieć jak pisać kod żeby jak najszybciej przesłać dany plik... mówie o C++ Builderze i TClientSocket
dla przykładu jak stworze sobie bufor powiedzmy 100 bajtów i je wysyłam przes SendBuffer to jest to dużo mniej wydajne niż gdybym wysłał 8192 bajty i tutaj też do was pytanie czy pakiet wysyłany przez TClientSocket ma właśnie 8192 bajty? bo tak gdzieś wyczytałem.
Drugie pytanie co jest lepsze? Wpakować powiedzmy do bufora wiecej niż te 8192 B i zostawić podział na pakiety systemowi czy lepiej jest powiedzmy w pętli dzielić na te 8192 i tak wysyłać za każdym razem wywołując SendBuffer?
Chciałbym abyście napisali z własnego przykładu jakieś sposoby na zoptymalizoanie całego procesu, bo chce "wyciagnąć z łącza ile wlezie" ;)
Mam nadzieje że ktoś się wypowie :)