[C++] pliki *.spr

0

No właśnie.. kochane pliki *.spr

Wie ktoś może, jak odczytać domyślny obrazek z pliku *.spr ?

0

Ja się przyłączam do prośby, z uwzględnieniem Delphi, jeżeli można. Google milczy na ten temat ...

0

Wy też k... milczycie - nawet łaskawie nie podaliście (z naciskiem na ciebie Tantemo) jaki program ich sobie używa. Na tę chwilę po 15 sekundach mogę tylko strzelać i wybierać między:

  • Pro Motion 4.2 .SPR animation format
  • Dreamcast VR Texture
  • Foxpro Generated Screen Program
  • Half-Life Sprite
  • IDSoftware Sprite
  • Live for Speed Single Player Replay
  • RiscOS Archimedes Sprite Format

rozszerzenie to żadna informacja na temat formatu pliku, który chcesz czytać!!!

0

A ja myślałem, że to właśnie po moim poście można było się domyśleć, o co chodzi. Trudno.

Chodzi mi o kwestię obsługi plików *.spr w Delphi.

Jaśniej już chyba nie można. Aplikację do tworzenia takich plików mam, tylko jak teraz je obsłużyć z poziomu Delphi.

0
Tantemo napisał(a)

A ja myślałem, że to właśnie po moim poście można było się domyśleć, o co chodzi. Trudno.

Chodzi mi o kwestię obsługi plików *.spr w Delphi.

Jaśniej już chyba nie można. Aplikację do tworzenia takich plików mam, tylko jak teraz je obsłużyć z poziomu Delphi.

[rotfl] [rotfl] [rotfl] [rotfl] [rotfl]

0
Tantemo napisał(a)

Jaśniej już chyba nie można.

malo kreatywny jestes.. mi to nadal nic nie mowi, a i google wymieka przy takiej ilosci ochlapow informacji jaka podales.. co to sa za pliki? co one zawieraja? w jaki sposob chcesz je obslugiwac??

0

No dobra, minęło ponad 24 godziny - pozbierałem szczękę...

Aplikację do tworzenia takich plików mam,

to podaj nazwę tej aplikacji geniuszu... [sciana] przecież dokładnie o to zostałeś poproszony: jaki program ich sobie używa

0

Gadaj co to za program, bo jak nie to zastrzelimy tego psa

user image

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0