devC++ complex z STL - przypisanie wartosci

0

Zalozmy, ze utworzylem obiekt klasy complex:

complex<double> a;

Domyslnie a=0+0i. Teraz chodzi o to jak pozniej zmienic ta wartosc. W BCB robie tak:

a._Val[0] = 10;   /*RE*/
a._Val[1] = 10; /*IM*/

Ale w devcpp/GCC to nie przejdzie - nie ma skladowej _Val w klasie complex.

Jak wobec tego zmienic wartosc liczby zespolonej? Nie mowie tu o przypisaniu innej liczby zespolonej, tylko oddzielnej zmianie wartosci re i im.

Takie rozwiazanie:

complex<double> tmp(5,5);
a = tmp;

... jakos mnie nie zadowala.

0
std::complex<double> a(2, 3);
a = std::complex<double>(4, 5);

Może takie?

0

No tak, moglem sam na to wpasc [wstyd]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1