Witajcie,
Napotkałem problem podczas łączenia Arduino z programem w C#, a mianowicie:
Arduino obsługuje dwa przyciski, które po wyzwalaniu zmieniają wartość z "wlacz1" na "wylacz1" i analogicznie drugi przycisk.
W programie mam taki kod:
private void serialPort1_DataReceived(object sender, System.IO.Ports.SerialDataReceivedEventArgs e)
{
if (wylacz1 = true) //sprawdzenie którą wartość z kolei odbiera
{
raz = serialPort1.ReadLine(); //odczyt otwarte (docelowe rozwiązanie komunikacji z Arduino (nie działa))
this.Invoke(new EventHandler(ZROBIONYCH_Click)); // wywoływanie metody wyświetlania otwartych
wylacz1 = !wylacz1;
}
if (wylacz2 = true)
{
dwa = serialPort1.ReadLine(); //odczyt zamkniete (pierwotne rozwiązanie komunikacji z Arduino - działa)
this.Invoke(new EventHandler(WTRAKCIE_Click)); // wywołanie metody wyświetlania zamkniętych
wylacz2 = !wylacz2;
}
}
wartości z przycisku przypisane są do labeli, które w wyniku zmiany tekstu wyzwalają przycisk w c#, jednak po uruchomieniu programu raz przycisk nr 1 ląduje w jednym labelu a przy kolejnym urchomieniu czasami ląduje w drugim labelu. Chciałbym aby była 100% powtarzalność przypisania konkretnego przycisku do konkretnego elementu w C#.
Macie na to jakiś pomysł ?