Witam.
Dyskusje trwają po parę godzin od poniedziałku w sprawie nowego projektu. Wyobraźnie mamy bujną ale technologia nas chyba blokuje w zrealizowaniu pewnego problemu.
Dwa moduły jednego systemu. System jest w stanie pracować w trybie BR lub B2B.
- Biuro Rachunkowe (BR) - zarządzanie klientami, klient (końcowy) może się zalogować i wystawić sobie dokumenty, założyć towar, dopisać kontrahenta.
- B2B - zarządzanie klientami, klient końcowy wystawia sobie zamówienia, opiekun/admin je realizuje i zarządza cennikami klientów np. dla hurtowni
W związku z tym, że system z założenia jest albo jednym, albo drugim, to czy jest możliwość udostępniania B2B w trybie BR? Jak to ogarnąć? Czy to w ogóle możliwe za pomocą ról?
Przykład:
BIURO RACHUNKOWE - 2 klientów
- Klient zwykły - faktury, towary/usługi, lista kontrahentów
- Klient zwykły + B2B - faktury, towary, zamówienia, lista kontrahentów + panel B2B dla swoich klientów
HURTOWNIA (B2B) - setki klientów, którzy mogą tylko składać zamówienia za pomocą panelu. Nie ma nic wspólnego z BR ale jest tym samym oprogramowaniem i pełni funkcję tylko B2B.
Ja nie wiem czy ja to zrozumiale opisuje ale czy jestem w stanie w WebAPI jakoś ugryźć ten temat "zagnieżdżania" systemów gdzie biuro rachunkowe daje panel swojemu klientowi, a ten daje panel B2B swoim klientom, a bez biura rachunkowego system pracuje tylko w trybie panelu B2B.