witam od niedawna robię swoją grę 2d jednak mam problemy z texturami. m.in. nie potrafię zrobić animacji poruszania mógłby ktoś dać porady jak to zrobić aby nie wyglądało to sztucznie
Problem z implementacją animacji, synchronizacją/wyświetlaniem czy samym rysowaniem ?
Trzeba zostać grafikiem i specjalizować się w animacji oraz w pixel art...
Albo wzoruj się na innych, najlepiej niezbyt skomplikowanych grafikach z gier i kreskówek.
Zobacz np., co wykombinował ten koleś:
Ewentualnie kup gotowe assety. Np. https://assetstore.unity.com/packages/2d/characters/vampire-pixel-art-106153
żeby nie wyglądało sztucznie i było low budget - nagrywasz film z ruchem który chcesz zaanimować i każdą klatkę video przerysowujesz
najlepsze do pixel artu - https://www.aseprite.org/ - $15 lub darmowe jeśli sobie sam skompilujesz
albo jak nie umiesz to najlepiej pójść w śmieszność i zrobić najprostszą animację jaką się da - na przykład chodzenie przez samo unoszenie nóg
lepiej wygląda prosta animacja na miarę umiejętności niż nieudolna próba zrobienia czegoś profesjonalnie wyglądającego
zły dział
Dziękuję serdecznie za wszystkie porady : )