Witam.
Szykuję się do zrobienia mojej pierwszej w życiu aplikacji i najpierw chcę zaimplementować w apce testowej AdMoba.
Niestety AdMob mi nie działa, a wszystko zrobiłem według filmiku na yt z banerem testowym od Google.
using GoogleMobileAds.Api;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class AdMob : MonoBehaviour
{
private BannerView adBanner;
private string idApp, idBanner;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
idApp = "ID_MOJEJ_APKI";
idBanner = "BANER_ID";
MobileAds.Initialize(idApp);
RequestBannerAd();
}
#region Banner Methods
public void RequestBannerAd()
{
adBanner = new BannerView(idBanner, AdSize.Banner, AdPosition.Bottom);
AdRequest request = AdRequestBuild();
adBanner.LoadAd(request);
}
public void DestroyBannerAd()
{
if(adBanner != null)
{
adBanner.Destroy();
}
}
#endregion
AdRequest AdRequestBuild()
{
return new AdRequest.Builder().Build();
}
void OnDestroy()
{
DestroyBannerAd();
}
}
oto mój kod.
Apke kompiluje na Androida i odpalam na moim własnym smartphonie i niestety po prostu baner się nie pojawia. Siedzę nad tym już 4 godziny.