AdMob w Unity nie działa

0

Witam.
Szykuję się do zrobienia mojej pierwszej w życiu aplikacji i najpierw chcę zaimplementować w apce testowej AdMoba.
Niestety AdMob mi nie działa, a wszystko zrobiłem według filmiku na yt z banerem testowym od Google.

using GoogleMobileAds.Api;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class AdMob : MonoBehaviour
{
private BannerView adBanner;
private string idApp, idBanner;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
idApp = "ID_MOJEJ_APKI";
idBanner = "BANER_ID";

    MobileAds.Initialize(idApp);
    RequestBannerAd();
}
#region Banner Methods
public void RequestBannerAd()
{
    adBanner = new BannerView(idBanner, AdSize.Banner, AdPosition.Bottom);
    AdRequest request = AdRequestBuild();
    adBanner.LoadAd(request);
}
public void DestroyBannerAd()
{
    if(adBanner != null)
    {
        adBanner.Destroy();
    }
}
#endregion

AdRequest AdRequestBuild()
{
    return new AdRequest.Builder().Build();
}
void OnDestroy()
{
    DestroyBannerAd();
}

}

oto mój kod.
Apke kompiluje na Androida i odpalam na moim własnym smartphonie i niestety po prostu baner się nie pojawia. Siedzę nad tym już 4 godziny.

1

Kiedyś miałem niezweryfikowane konto w adsense i to był problem. Druga rzecz, że gdzieś czytałem, że nowe reklamy sie tak szybko nie pojawiają i trzeba poczekać.

Na tutoriale / filmiki patrz możliwe jak najnowsze, bo kiedyś dodawałem w C# na mobilke to co chwila jakiś problem, bo zaszły jakieś zmiany w bibliotekach.

Co do kodu nie moge się odnieść.

0

Dzięki za cenne uwagi.
Też czytałem, że z opóźnieniem się pojawiają, ale to jest baner testowy od Google, który powinien wyświetlać reklamę testową, a nie prawdziwą, więc zdziwię się jeśli później się wyświetli.

0

Też realizowałem baner testowy z tego co pamiętam. Ale głowy nie dam.

5

podoba mi się to podejście - najpierw zaczynamy od zarabiania, a później od pomysłu

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1