Witam. Chciałbym zaimplementować w mojej aplikacji w Unity na Androida wyświetlanie reklam pełnoekranowych (interstitial ads) za pomocą AdMoba

Na początku zrobiłem wszystko zgodnie z tutorialem znalezionym na yt:


Doszedłem do takiego samego rezultatu jak na filmie (testowa reklama sie wyświetlała)

Potem chciałem połaczyć aplikacje z moim kontem AdMob i zobaczyć normalną działającą reklamę. Zgodnie z linkiem:
https://developers.google.com/admob/unity/start
Zarejestrowałem się na AdMob, dodałem aplikacje, jednostkę reklamową i wrzuciłem Id apki i reklamy do kodu.

Assets/Plugins/Android/GoogleMobileAdsPlugin/AndroidManifest.xml :

 <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!--
This Google Mobile Ads plugin library manifest will get merged with your
application's manifest, adding the necessary activity and permissions
required for displaying ads.
-->
<manifest xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android"
    package="com.google.unity.ads"
    android:versionName="1.0"
    android:versionCode="1">
  <uses-sdk android:minSdkVersion="14"
      android:targetSdkVersion="19" />
  <application>
    <meta-data
            android:name="com.google.android.gms.ads.APPLICATION_ID"
            android:value="MOJE ID APLIKACJI"/>
  </application>
</manifest>

Zmieniłem też główną klasę zarządzającą reklamami:

 using System;
using UnityEngine;
using GoogleMobileAds.Api;

public class GoogleMobileAdsManager : MonoBehaviour
{
    private InterstitialAd interstitial;
    private float deltaTime = 0.0f;
    private static string outputMessage = string.Empty;

    public static string OutputMessage
    {
        set { outputMessage = value; }
    }

    public void Start()
    {

#if UNITY_ANDROID
        string appId = "MOJE ID APKI";
#elif UNITY_IPHONE
        string appId = "MOJE ID APKI";
#else
        string appId = "unexpected_platform";
#endif

        MobileAds.SetiOSAppPauseOnBackground(true);

        MobileAds.Initialize(appId);

    }

    public void Update()
    {
        this.deltaTime += (Time.deltaTime - this.deltaTime) * 0.1f;
    }

    public AdRequest CreateAdRequest()
    {
        return new AdRequest.Builder()
              .AddTestDevice(AdRequest.TestDeviceSimulator)
              .AddTestDevice("MOJE ID URZĄDZENIA")
              .Build();
    }

    public void RequestInterstitial()
    {
        // These ad units are configured to always serve test ads.
#if UNITY_EDITOR
        string adUnitId = "MOJE ID REKLAMY";
#elif UNITY_ANDROID
        string adUnitId = "MOJE ID REKLAMY";
#elif UNITY_IPHONE
        string adUnitId = "MOJE ID REKLAMY";
#else
        string adUnitId = "unexpected_platform";
#endif

        if (this.interstitial != null)
        {
            this.interstitial.Destroy();
        }

        this.interstitial = new InterstitialAd(adUnitId);

        this.interstitial.OnAdLoaded += this.HandleInterstitialLoaded;
        this.interstitial.OnAdFailedToLoad += this.HandleInterstitialFailedToLoad;
        this.interstitial.OnAdOpening += this.HandleInterstitialOpened;
        this.interstitial.OnAdClosed += this.HandleInterstitialClosed;
        this.interstitial.OnAdLeavingApplication += this.HandleInterstitialLeftApplication;

        this.interstitial.LoadAd(this.CreateAdRequest());
    }

    public void ShowInterstitial()
    {
        if (this.interstitial.IsLoaded())
        {
            this.interstitial.Show();
        }
        else
        {
            MonoBehaviour.print("Interstitial is not ready yet");
        }
    }

    #region Interstitial callback handlers

    public void HandleInterstitialLoaded(object sender, EventArgs args)
    {
        MonoBehaviour.print("HandleInterstitialLoaded event received");
    }

    public void HandleInterstitialFailedToLoad(object sender, AdFailedToLoadEventArgs args)
    {
        MonoBehaviour.print(
            "HandleInterstitialFailedToLoad event received with message: " + args.Message);
    }

    public void HandleInterstitialOpened(object sender, EventArgs args)
    {
        MonoBehaviour.print("HandleInterstitialOpened event received");
    }

    public void HandleInterstitialClosed(object sender, EventArgs args)
    {
        MonoBehaviour.print("HandleInterstitialClosed event received");
    }

    public void HandleInterstitialLeftApplication(object sender, EventArgs args)
    {
        MonoBehaviour.print("HandleInterstitialLeftApplication event received");
    }

    #endregion

Mój problem polega na tym, że dalej pokazywana jest testowa reklama (jak na filmiku). Czytałem, że trzeba trochę odczekać po dodaniu apki i reklamy na konto AdMob (mija już 3. dzień więc chyba wystarczająco długo), a według oficjalnych ( https://developers.google.com/admob/unity/test-ads ) powinienem zobaczyć normalną reklamę z napisem na górze "Test Ad". Próbowałem wyrzucić linijki .addTestDevice(..), ale też bez zmian jest wyświetlana reklama testowa.
Czytałem też, że normalne reklamy wyświetlane są przez AdMob, gdy moja aplikacja zacznie częściej ich żądać. Dodałem na AdMobie ograniczenie by użytkownik mógł wyświetlać reklamę tylko 1 raz na 5 min, a na testowym, czy też innym urządzeniu z androidem to ograniczenie nie działa.

Moje pytania:
Jeśli moja aplikacja faktycznie komunikuje się z moim kontem AdMob (a nie z domyślnymi id opublikowanymi przez google) i wyświetla testowe reklamy to jak mogę to sprawdzić i jak zmienić kod by po publikacji były to normalne reklamy?

Jeśli moje aplikacja nie komunikuje sie z moim AdMobem i wyświetla domyślne testowe reklamy to co jeszcze mam zmienić by sie połczyć z moim kontem AdMob?

Błagam o pomoc aby dojść do tego momentu spędziłem długie godziny na próbach różnych rozwiązań, a za to nie mam pojęcia jak się zabrać. Na yt nie znalazłem żadnego tutoriala gdzie używając unity wyświetlono coś więcej niż testową reklamę, na oficjalnych stronach googla też nic nie znalazłem.