Gdy wstawimy w aplikację okienkową buttony (lub inne obiekty), to klikając na konkretny z nich otrzymamy podgląd / dostęp do wartości przez nich przechowywanych (np. tekst, kolor, wielkość). Niby proste.
W mojej aplikacji mam listę wyświetlanych właśnie takich obiektów. Gdy kliknę na jeden z nich odbywa się coś takiego:
private void Check_Me(int mouse_x, int mouse_y)
{
int q = 0;
int num = 0;
// znajdz ktory to obiekt poprzez porownanie jego lokalizacji z klikiem myszy
foreach (var c in my_circles)
{
if ((mouse_x == c.x) && (mouse_y == c.y))
{
num = q;
}
q++;
}
Show_Me(my_circles[num]);
}
private void Show_Me(Circle the_one)
{
// wyswietla dane dla tego objektu
}
Zostanawiam się czy to poprawna droga przekazania danych tego jednego obiektu do metody.
Może można jeszcze prościej osiągnąć ten efekt.