Co odpowiada funkcji sleep z c++ w c#

0

Robię grę w unity 3D i robię animacje ale chciałbym żeby na chwilę zasypiał z każdym ruchem i jaka funkcja temu odpowiada za wszelką pomoc będę wdzięczny. PS nie znam się na tym języku ale wystarczająco żeby robić grę 3D w tym programie.

1

@carlosmay podał dobry odpowiednik, jednak napisałeś:

chciałbym żeby na chwilę zasypiał z każdym ruchem

i nie jestem pewien, czy Thread.Sleep() to na pewno to dobre rozwiązanie...

0

Nie sleep, ale timer i timeout lub elapsed

3
Windows Longhorn napisał(a):

PS nie znam się na tym języku ale wystarczająco żeby robić grę 3D w tym programie.

Skoro chcesz używać sleepa do animacji, to jednak Cię zmartwię. Nie znasz wystarczająco na tyle, żeby robić gry. Zwłaszcza 3D. Naucz się najpierw podstaw programowania, potem naucz się jak tworzone są gry (napisz coś banalnego w DirectX lub OpenGL), a dopiero później bierz się za silniki w stylu Unity, czy Unreal. Bo inaczej, to będzie tylko frustracja i produkty zupełnie do...

1

Nie sleep tylko musisz obliczyć ilość klatek jaka ma być generowana np. 30 klatek na sekundę i wyświetlasz taką ilość klatek. Zauważ że na wolniejszych kompach ten sleep jest zbędny.

0
usm_auriga napisał(a):

Nie sleep tylko musisz obliczyć ilość klatek jaka ma być generowana np. 30 klatek na sekundę i wyświetlasz taką ilość klatek. Zauważ że na wolniejszych kompach ten sleep jest zbędny.

Dzięki za pomoc teraz nawet nie muszę sprawdzać na necie bo mniej więcej wiem co robić

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1