ShaprGl - jak to ugryść

0

korzystał ktoś może, z sharpGl, lub zna jakiś inny działający i wraper na openGl/directx dla C#?, Chciałem chciałem, napisać prostą grę z własną grafiką, i cały dzień walczę z Api. Same kontrolki od openGL mi działaja tak, samo jak renderują się jakieś proste trójkąty, ale gdy chcę użyć jakieś "bardziej skomplikowanej funkcji", to wyskakuje mi okienko z w którym mam wybrać plik TYPU np. Transofrorm.cs, Oczywiście takiego pliku nie ma, a chwilę po zamknięciu tego okna leci wyjątek "Extension function " + name + " not supported". Żeby było ciekawiej, ta sama funkcja działa w projektach przykładowych. Jak je re kompiluje i modyfikuję wszystko działa jak na leży, ale jeśli chce użyć funkcje która nie była użyta "od pobrania", to crashuje sie ww. sposób. Oczywiście w kolejnych projekcie przykładowym ta dodana funkcja działa... Moja karta graficzna wpiera te operacje, aktualizacja sterowników nic nie pomogła. Nie mam pojęcia co z tym zrobić ;/

0
  1. pokaż kod
  2. jaka to funkcja
  3. jaka karta graficzna

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1