Witam
Chciałbym aby 1 wartość była dodana do kilku obiektów i aby niebyła zależne od siebie . Problem w tym że chcąc odjąć wartość od 1 obiektu odejmuje od każdego , tak wiem logiczne bo wartość jest w 1 zmiennej ale nie będę robił oddzielnie do każdego obiektu inną zmienną . Dali byście mi jakąś poradę jak mógłbym to wykonać ?
Pracuje w środowisku Unity .
Z góry dziękuję a tutaj macie kod :
public class Enemy : MonoBehaviour {
void Update () {
if (Config.hp <=0)
{
Destroy(gameObject);
}
public class Config : MonoBehaviour {
public static float hp = 100f;
public static float maxhp = 100f;
public static float hit = 15f;
}
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Dmg : MonoBehaviour
{
void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
{
Debug.Log(Config.hp);
Config.hp -= Config.hit;
Destroy(gameObject);
}
}