Manipulator - symulacja. SharpGL?

0

Zamierzam napisać aplikację umożliwiającą przeprowadzenie symulacji zachowania manipulator (implementacja zadania prostego i odwrotnego kinematyki i wizualizacja zmiany stanu na podstawie zadanych danych wejściowych/wyjściowych).

Chciałbym, aby aplikacja ta była napisana w C#.

Poszukując informacji natrafiłem na "SharpGL". Mieliście może z tym styczność i jesteście w stanie polecić/odradzić? A może coś innego nada się lepiej ?

Pozdrawiam.

0

Używałem i daje rade, aczkolwiek miałem pewne problemy, openglowska teslacja jest niedostępna więc trzeba albo napisać własny algorytm lub skorzystać z zewnętrznej biblioteki. Miałem też drobne problemy z renderingiem tekstów, w zależności od tego jaki tryb renderowania się wybrało to czasami zamiast tekstów były krzaczki, no ale ja używałem tego wewnątrz WPF :D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1