jestem w trakcie poznawania OpenGL dla C# z użyciem SharpGL jestem w trakcie drugiej lekcji i mam już kolejny problem... poprzednie sam rozwiązałem ale tego jakoś nie umiem...
gl.TexImage2D(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D, 0, 3, textureImage.Width, textureImage.Height, 0, SharpGL.OpenGL.RGB, SharpGL.OpenGL.UNSIGNED_BYTE,
textureImage.LockBits(new Rectangle(0, 0, textureImage.Width, textureImage.Height),
ImageLockMode.ReadOnly, PixelFormat.Format24bppRgb).Scan0);
i wyrzuca mi błąd przy
ImageLockMode.ReadOnly -> The name 'ImageLockMode' does not exist in the current context
PixelFormat.Format24bppRgb -> The name 'PixelFormat' does not exist in the current context
podejrzewam że brakuje mi jakieś przestrzeni nazw albo coś bo tak było w poprzednich problemach tylko kompletnie nie wiem jakich...
//Edit
już wiem trzebabyło dodać
using System.Drawing.Imaging;
jakby ktoś miał ten problem :P