jestem w trakcie poznawania OpenGL dla C# z użyciem SharpGL jestem w trakcie drugiej lekcji i mam już kolejny problem... poprzednie sam rozwiązałem ale tego jakoś nie umiem...

gl.TexImage2D(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D, 0, 3, textureImage.Width, textureImage.Height, 0, SharpGL.OpenGL.RGB, SharpGL.OpenGL.UNSIGNED_BYTE,
                textureImage.LockBits(new Rectangle(0, 0, textureImage.Width, textureImage.Height),
                ImageLockMode.ReadOnly, PixelFormat.Format24bppRgb).Scan0);

i wyrzuca mi błąd przy
ImageLockMode.ReadOnly -> The name 'ImageLockMode' does not exist in the current context
PixelFormat.Format24bppRgb -> The name 'PixelFormat' does not exist in the current context

podejrzewam że brakuje mi jakieś przestrzeni nazw albo coś bo tak było w poprzednich problemach tylko kompletnie nie wiem jakich...

//Edit

już wiem trzebabyło dodać
using System.Drawing.Imaging;

jakby ktoś miał ten problem :P