Nie mogę znaleźć plików z dumpem

0

Pewna aplikacja uparcie crashuje sobie na serwerze, jak ma lepszy dzień to z godzinę pochodzi, jak gorszy to co kilka minut pada.
Próbuję dojść do przyczyny tego zachowania, w Event Viewer wyłapałam zdarzenia, ale mało w nich informacji:

Faulting application name: w3wp.exe, version: 8.5.9600.16384, time stamp: 0x5215df96
Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.3.9600.16384, time stamp: 0x5215fa76
(...)

Fault bucket , type 0
Event Name: APPCRASH
Response: Not available
Cab Id: 0

Problem signature:
P1: w3wp.exe
P2: 8.5.9600.16384
P3: 5215df96
P4: KERNELBASE.dll

(...)

These files may be available here:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_w3wp.exe_2792a6a3baca286638135dcaec961a2429a295b4_9e3fd63b_0d615a32

Zaglądam więc do wymienionego folderu z nadzieją zajrzenia do pliku dump. Ale tu nie ma pliku dump :( Jest tylko Report.wer, żadnych hdmp ani mdmp.
Czy wiecie może, dlaczego ich nie ma? Coś trzeba włączyć, żeby były? Zaglądałam też do ReportArchive, ale tam w ogóle za stare pliki są, by mnie interesowały.

W poszukiwaniu rozwiązania wspierałam się tym wpisem: http://blog.whitesites.com/Debugging-Faulting-Application-w3wp-exe-Crashes__634424707278896484_blog.htm

0

Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale dump możesz łatwo zrobić przy użyciu adplus, więc jeżeli utkniesz w szukaniu, to po prostu zrób swój.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1