Witam,zaczałem uczyć się biblioteki SharpDX i postanowiłem rozpocząć mały projekt w ramach nauki,niestety problem zaczął się przy dodawaniu funkcjonalności stanu hover,gdy mysz najedzie na teksturę o określonej skali i pozycji (klasa Rectangle),oto mój kod:
protected override void Update(GameTime gameTime)
{
//rect = new Rectangle(0,0,50);
var di = new DirectInput();
var mouse = new Mouse(di);
mouse.Acquire();
var mouseState = mouse.GetCurrentState();
if (rect.Intersects(new Rectangle(mouseState.X,mouseState.Y,10,10)))
{
Console.WriteLine(mousePosition.ToString());
}
}
Gdy uruchamiam grę to otrzymuję z konsoli cały czas wiadomość,że pozycja myszy wynosi 0,0 ,pomimo to że ciągle nią poruszam,a nawet na starcie jej pozycja była gdzie indziej.
Co robię źle i jak to mogę naprawić.Próbowałem też to zrobić bez użycia DirectInput a z użyciem klasy MouseManger,lecz efekt był ten sam,a więc coś robie źle.