Skrypt ZEND - niepoprawne działanie

0

Dzien Dobry,

Mam pytanie, otóż posiadam stronę internetową, stworzyła ją firma, która już nie istnieje, próbuje prowadzić ją samodzielnie i rozwiązywać powstałe problemy, aczkolwiek jest pewien problem, który spędza mi sen z oczu i nie za bardzo wiem, co w tej kwestii zrobić.
A więc na mojej stronie internetowej dostepny jest formularz dla uzytkownika, który może złożyć do mnie zapytanie (wpisuje imie i naziwsko, maila oraz treść zapytania i klika w przycisk "złóż zapytanie). Po kliknięciu w przycisk złóż zapytanie, na stronie wyskakuje info, że:

Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Mail_Transport_Exception' with message 'Unable to send mail' in /cms/library/Zend/Mail/Transport/Sendmail.php:105 Stack trace: #0 /cms/library/Zend/Mail/Transport/Abstract.php(348): Zend_Mail_Transport_Sendmail->_sendMail() #1 /cms/library/Zend/Mail.php(720): Zend_Mail_Transport_Abstract->send(Object(Zend_Mail)) #2 /php/modules/index/classIndex.php(533): Zend_Mail->send() #3 /php/modules/index/classIndex.php(620): Index->send_question2() #4 /php/modules/index/classIndex.php(56): Index->getContent() #5 /index.php(3): Index->__construct() #6 {main} thrown in /cms/library/Zend/Mail/Transport/Sendmail.php on line 105

Nie mam pojęcia co to może być, formularz caly czas dzialal prawidlowo, próbowałem już rozmawiać ze swoim hostingodawcą (home.pl), ale niestety mówią, że problem nie leży po ich stronie.

Czy ktoś z Was mógłby podpowiedziec co może być problemem i jakbym mógł go rozwiązać?

Dziekuje,
Krzysztof

0

Sprawdź, czy na pewno masz poprawnie wprowadzone dane do serwera SMTP.

0

Witam,

Dziękuje za odpowiedż. Zgłosiłem problem do operatora HOME.PL, sprawdzili serwer, wszystko jest w porządku jeśli chodzi o poprawność SMTP.

Nie wiem co robić dalej...:(

0

Sprawdź czy Ty masz w swoim skrypcie poprawnie wprowadzone dane od Home, nie oni.

0

Ja też mam od ponad tygodnia mam problem z SMTP Home.pl przy połączeniu z zewnątrz.... od 3 lat działało , nagle przestało.
Z innymi serwerami SMTP (nie Home.pl) problemu nie ma.
Home.pl oczywiście twierdzi że nic nie zmieniali...jasne, samo się zmieniło.

Przy diagnozowaniu prze telnet odpowiada tylko błędem autoryzacji...a jest poprawna i zgodna z ich dokumentacją , i jakoś przez kilka lat działo to poprawnie.

0
shikataganai napisał(a):

Ja też mam od ponad tygodnia mam problem z SMTP Home.pl przy połączeniu z zewnątrz.... od 3 lat działało , nagle przestało.
Z innymi serwerami SMTP (nie Home.pl) problemu nie ma.
Home.pl oczywiście twierdzi że nic nie zmieniali...jasne, samo się zmieniło.

Przy diagnozowaniu prze telnet odpowiada tylko błędem autoryzacji...a jest poprawna i zgodna z ich dokumentacją , i jakoś przez kilka lat działo to poprawnie.

Ciekawe, u mnie też nagle przestało, a NIC w swoim skrypcie nie zmieniałem. Jeśli HOME cokolwiek zmieniał - na pewno mnie o tym nie poinformował.
Twierdzą, że nie maczali palców w żadnych zmianach.

Czy w takim razie znalazłeś jakieś rozwiązanie swojego problemu?

Pozdrowienia :)

0

Jeżeli macie w konfiguracji połączenia taki parametr:

'ssl'      => 'tls',

usuńcie go. Mi na home.pl pomogło.

0

Dziękuje za Wasze odpowiedzi.

Mam pytanie, czy ktos z Was chciałby się odpłatnie podjąć korekty tego problemu?

Dziekuje

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1