Bot do gry 2d

0

Witam!
Chciałbym stworzyć bota do gry 2d w c#, więc chciałbym się spytać o pare rzeczy :)
Zaczne od tego do czego już doszedłem:

  1. Żeby odczytać pamięć z innego procesu użyłem tego :
    http://www.codeproject.com/Articles/670373/Csharp-Read-Write-another-Process-Memory
    Wszystko fajnie, myśle że na podstawie tego będe mógł wyciągnąć hp i inne duperele lecz teraz kwestia jest odczytanie z pamięci procesu pozycji gracza. Wpadłem na pomysł żeby najpierw odczytać pamięć procesu, później się ruszyć postacią i znowu odczytać pamięć by zobaczyć gdzie zaszły różnice lecz nie wiem jaki program byłby do tego najbardziej odpowiedni - HxD i WinHex nie wchodzą w gre jak na razie (chyba że ktoś wytłumaczy jak zrobić takie porównanie przed i po a najlepiej żeby zaznaczało w działającym procesie w którym miejscu się zmieniają bajty). Potrzebowałbym jakiegoś bardziej zaawansowanego programu - może ktoś mi doradzić w tym zakresie?
  2. Ogólnie ciężko mi się czyta te "heksy" - Ma ktoś może jakiś tutorial do czytania plików binarnych i wyciągania z nich danych?

Jeśli będe miał jeszcze jakieś pytanie to będe pisał

0

Ad 1: debugger w łapkę.

0

Jakieś szczegóły? :)

1

Dezasemblacja, taka sytuacja :P
Nie no, załaduj grę np. w Ollydbg i śledź jej przebieg.

0

No właśnie Olydbg nie działa pod 64bitowymi systemami :) Znasz może jakąś alrernatywe?

0

IDA?

1

x64dbg wannabe zastepca olliego już w miare popularny w środowisku RE

0

Mógłbyś ujawnić do jakiej gry piszesz tego bota? Jeżeli do tej co myślę to chętnie pomógłbym :D

0

To nie Tibia :P

A co do tematu to widze że czeka mnie szybka powtórka z Asemblera. Dzięki chłopaki

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1