Wyciąganie punków z odcinka

0

Mam punkt A i B.
tworze z nich odcinek o krańcach A-B.
Jak uzyskać wszystkie punkty leżące pomiędzy tymi punktami?

0

To robisz wektor od A do B. Dzielisz go powiedzmy przez 5000. Następnie w pętli dodajesz po ułamku wektora do A. I masz 5000 punktów na odcinku.

0

Jak uzyskać wszystkie punkty leżące pomiędzy tymi punktami?

wszystkie? w matematycznym sensie? jest ich nieskończoność...

Odcinek można opisać układem równań. Na płaszczyźnie przyjmujesz że z = 0.

A może chcesz narysować odcinek, a współrzędne punktów to piksele na ekranie? Są do tego odpowiednie algorytmy.

0

prawdopodobnie chodzi o wszystkie współrzędne pikseli na ekranie pomiędzy dwoma współrzędnymi

można do tego użyć tego samego algorytmu co do rysowania linii na ekranie, czyli algorytmu Bresenhama

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0