Cześć,
w skrócie:
mam listę pól w grze
class Pozycja
{
public Pozycja(int nrPola, int pozX, int pozY)
{
NrPola = nrPola;
pozX = PozX;
pozY = PozY;
}
public int NrPola { get; set; }
public int PozX { get; set; }
public int PozY { get; set; }
}
i 40 pozycji różnych pól na planszy, pobieram wylosowaną ilość oczek z kości i chcę zmienić lokalizacje pionka "Pionekg1" do wylosowanego numeru pola "nrPola"
public void RuchPionka()
{
if ((_kostka.AktualnieWylosowano + _kostka.AktualnieWylosowano2) > 0) //jeżeli to co jest wylosowane na kostkach jest > 0 to gracz się przesuwa o wylosowana ilośc pozycji
{
Pozycja pole = pozycje.Find(x => x.NrPola == (_kostka.AktualnieWylosowano + _kostka.AktualnieWylosowano2));
_form1.Pionekg1.Location = pole.NrPola;
}
}
Wyskakuje błąd:
Cannot implicitly convert type 'int' to 'System.Drawing.Point'.