Program konsolowy - zatrzymanie pracy klasy

0

Stworzyłem program konsolowy.
Program wykonuje operacje i co jakiś czas pokazuje wynik.
Teraz mój program ma problem stopu.

Po tym jak otrzymam wynik tworze obiekt innej kasy i chce zapomnieć o starej.
Jednak mimo tego, że wykonuje operacje na nowym obiekcie to poprzedni obiekt jeszcze liczy liczy liczy...
nawet jak ustawie uchwyt starego obiekty na null to i tak liczy liczy liczy...
Jak w aplikacji konsolowej rozwiązać ten problem?

0

Jak używasz wątków? Bez kodu to raczej niewiele doradzimy.

0

Nie używam wątków... nie wiem też za bardzo jak i co mam pokazać?
Całego nie będę pokazywał - zawiera ponad 800 linii kodu

0
  1. Zacznij używać wątków.
  2. Zaimplementuj IDisposable, gdzie w Dispose zatrzymasz obliczenia.
  3. Nie wynika to jasno, ale jakbyś miał 800linii kodu w swojej klasie to zastanów się nad jakimś podziałem.
0
Jancker napisał(a):

Nie używam wątków... nie wiem też za bardzo jak i co mam pokazać?
Całego nie będę pokazywał - zawiera ponad 800 linii kodu

Pokaż jak zaczynasz te swoje obliczenia, jak one wyglądają, i jak próbujesz je zakończyć.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1