Typy generyczne - kolejka priorytetowa

0

Witam!
Mam problem z zaimplementowaniem kolejki priorytetowej na drzewie turniejowym przy użyciu typów generycznych. Mianowicie gdy usuwam element chciałbym w to miejsce wstawiać najwiekszą mozliwą wartosć (mniejsza wartosć klucza wygrywa) ,żeby potem przy porównaniu wygrywał ten nie usunięty. Nie mam pomysłu jak mogłbym to zrealizowac na typach generycznych.

Z góry dziękuję za pomoc

0

Sprecyzuj pytanie - nie wiesz jak zaprogramować w sensie algorytmicznym czy jak porównywać wartości pisząc klasy generyczne?
Jeśli to drugie to zainteresuj się tzw. "type constraints" np.

 
class PriorityQueue<T> where T : IComparable<T>
{
...
}
  • od teraz w "zmiennych typu T" jest widoczna metoda .CompareTo itd. (oczywiście typ musi implementowac IComparable<Typ>)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1