Serwer TCP obsługujący wiele połączeń.

0

Witam,
piszę program typu klient-serwer. w ramach testów używałem zwykłej metody tcplistener.AcceptSocket() do obsługi połączeń od klienta. Jednak pozwalała ona jedynie na nawiązanie jednego połąćzenia na raz.
Postanowiłem użyć metod jak w przykładzie:
http://msdn.microsoft.com/pl-pl/library/system.net.sockets.tcplistener.beginacceptsocket.aspx

Nie osiągnąłem jednak porządanego rezultatu. Pojedynczy klient łączy się i wszystko jest ok.
Ale podczas próby połączenia drugiego klienta dostaje on komunikat Timeout. Ciekawe jest to, że serwer wydaje się cały czas nasłuchiwać, bo przy debugowaniu "stoi" na metodzie: clientConnected.WaitOne();
Proszę o pomoc!

0
Maleficus03 napisał(a):

Witam,
piszę program typu klient-serwer. w ramach testów używałem zwykłej metody tcplistener.AcceptSocket() do obsługi połączeń od klienta. Jednak pozwalała ona jedynie na nawiązanie jednego połąćzenia na raz.
bardzo jestem ciekaw, gdzie to wyczytałeś? 3 sekundy z google i jest przykład jak się za to zabrać

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1