XNA Game Studio: PreferredBackBuffer...... i GraphicsDevice.Viewport...... się nie zgadzają.

0

Witam. Mam problem, otóż gdy przypisuję do wartości PreferredBackBufferHeight i PreferredBsckBufferWidth:

this.graphics.PreferredBackBufferWidth = 768;
this.graphics.PreferredBackBufferHeight = 1024;

Coś mi nie grało, więc wyświetliłem na ekranie wartości GraphicsDevice.Viewport.Height i GraphicsDevice.Viewport.Width, które są odwrócone. Width ma wartość 1024, a Height ma 768. Wie ktoś dlaczego tak jest? Dodam, że mam włączoną opcję IsFullScreen. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.

1

Pewnie automatycznie dobiera poprawną rozdzielczość.
Nie ma ekranu z rozdzielczością 768x1024, stąd bierze poprawną: 1024x768.

0

Rzeczywiście, pomyliły mi się Width i Height :). Pozdrawiam.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1