Czołem Bracia
Co do ciężkiej cholery jest nie tak w wyrażeniu:
bool a = false;
bool b = false;
bool c = true;
.....
bool x = !(a || b || c);
że x zawsze jest true?Bo nie ogarniam wtf.
Czołem Bracia
Co do ciężkiej cholery jest nie tak w wyrażeniu:
bool a = false;
bool b = false;
bool c = true;
.....
bool x = !(a || b || c);
że x zawsze jest true?Bo nie ogarniam wtf.
Jesteś pewien?
Wyjaśniło się,to interpreter Unity 3D jest jakiś po..bany,że mając definicję klasy skryptu:
public class MainMenu : MonoBehaviour
{
bool drawOptionsMenu = false;
bool drawHelpMenu = false;
bool drawAboutMenu = true;
void OnGUI()
{
print("help:"+drawHelpMenu+"\nabout:"+drawAboutMenu+"\noptions:"+drawOptionsMenu);
GUI.enabled = !(drawHelpMenu || drawAboutMenu || drawOptionsMenu);
........................................
}
}
wypluwa mi w princie,że wszystko jest falsem o.O
Dobra,temat do zamknięcia,będę męczył bułę ludziom na forum Unity.