Czy w C# bool jest traktowany innaczej niż w C++?

0

Czołem Bracia

Co do ciężkiej cholery jest nie tak w wyrażeniu:

bool a = false;
bool b = false;
bool c = true;
.....
bool x = !(a || b || c);

że x zawsze jest true?Bo nie ogarniam wtf.

0

Jesteś pewien?

http://ideone.com/zgvmZ

0

Wyjaśniło się,to interpreter Unity 3D jest jakiś po..bany,że mając definicję klasy skryptu:

public class MainMenu : MonoBehaviour 
{
    bool drawOptionsMenu = false;
    bool drawHelpMenu = false;
    bool drawAboutMenu = true;

    void OnGUI()
    {        
        print("help:"+drawHelpMenu+"\nabout:"+drawAboutMenu+"\noptions:"+drawOptionsMenu);
        GUI.enabled = !(drawHelpMenu || drawAboutMenu || drawOptionsMenu);
       ........................................
    }
}

wypluwa mi w princie,że wszystko jest falsem o.O
Dobra,temat do zamknięcia,będę męczył bułę ludziom na forum Unity.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1