C# Komunikacja TCP

0

Witam,

Napisałem gierkę planszowa, wszystko ładnie działa, użytkownicy dołączają się do gry, wiec wszystko jest prawie OK, ale jest jedno ALE.
Mianowicie gracze nie widza swoich ruchów nawzajem. Googluje temat już od kilku dni i niestety nie znajduje nic co pomogłoby mi rozwiązać problem.
Bardzo proszę o pomoc, jak mam zrobić żeby każdy aktywny, uczestniczący w grze, gracz, widział ruch wszystkich pozostałych graczy.
Sposób komunikacji to TCP.
Proszę o jakieś wskazówki.

0

musisz przekazywać ruch danego gracza wszystkim innym graczom - musisz zrobić jedynie to i aż to

0
Misiekd napisał(a)

musisz przekazywać ruch danego gracza wszystkim innym graczom - musisz zrobić jedynie to i aż to

wiem ze muszę to zrobić, nawet od kilku dni próbuje to wykonać, kilka metod nawet w google znalazłem i niestety żadna nie działała.
Moze ma ktoś jakieś konkretniejsze porady? Albo może robił ktoś coś podobne i mógłby pokazać fragment kodu jak to u niego wyglądało?

0

Jesteś tu nowy więc postaram się wytłumaczyć Ci jak należy zadawać pytania

  1. pytaj o konkrety
  2. "nie działa" TO NIE JEST ODPOWIEDŹ
  3. "coś próbowałem" CO???
    Nikt tutaj nie ma szklanej kuli, nie jest jasnowidzem ani nie potrafi wnikać w głąb umysłów (chyba, że o czymś nie wiem). Chcesz porady - przedstawiasz problem, kod który miał go rozwiązać oraz DOKŁADNIE co nie działa.

BTW w tym miesiącu toczyła się tutaj dyskusja (chyba w delphi) o przesyłaniu dużej liczby małych pakietów po sieci. Kod Ci się nie przyda ale teoria z tego wątku jak najbardziej

0

Podaj kod aplikacji ;).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1