Ping - przyspieszenie reakcji na brak odpowiedzi.

Odpowiedz Nowy wątek
2011-10-18 23:58
0

Witam Sznowne Mądre Głowy. Ma pytanie dotyczące użycia pinga we własnym programie w C#. Otóż chcę wysyłać pinga do 40 komputerów w sieci (do każdego po kolei). Dla komuterów właczonych odpwiedź jest natychmiastowa, natomiast dla komputerów wyłaczonych trzeba poczekać (kilka sekund). Czy można ten czas czekania skrócić ? Podobnie mam z Wnetaddconnection2 przy mapowaniu dysków. Jesli komp jest właczony i zasówb udostępniony istnieje to połączenie jest błyskawiczne, ale dla komputerów wyłączonych na reakcję trzeba czekać nawet do 30 sekund - to trochę długo jak dla np. 40 komputerów, zakładając, że program do mapowania jest uruchomiony i w najgorszym przpadku 39 komputerów wyłączonych.

Czy czasy odpowiedzi dla komputerów wyłączonych można skrócić? (ping, Wnetaddconnection2) ?

Dziękuje z góry za odpowiedź.

pozdr.

Gembiart

Pozostało 580 znaków

2011-10-19 00:01
Rev

http://msdn.microsoft.com/en-[...].networkinformation.ping.aspx
Prawie każde przeładowanie ma parametr, w którym określasz timeout.

I jeszcze jedno? Naprawdę musisz spingować każdy komputer po kolei? Możesz zrównoleglić pojedyncze pingi, np. badając 5 komputerów na raz.


edytowany 1x, ostatnio: Rev, 2011-10-19 00:07

Pozostało 580 znaków

2011-10-19 00:13
0

Dzięki za szybką odpwoedź. Ok, faktycznie można zrównoleglić pingowanie, ale co z mapowaniem za pomocą Wnetaddconnection2 ? Czy też jest timeout do tego ?

Pozostało 580 znaków

2011-10-19 12:52
Rev
0

Nie ma, bo ta funkcja może działać na podstawie wielu różnych protokołów. Tutaj trzeba kombinować na około, sprawdzić pingiem, etc.


Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0