bawiliscie sie moze w net 4 beta rownolegloscia ?
probowalem tworzenia watkow i dzialaja wysmienicie. natomiast dziwna jest dla mnie kwestia zrownoleglania petli
for (int d = 0; d < 100; d++)
{
}
Parallel.For(1, 100, delegate(int d)
{
});
testowalem dwie petle. pierwsza - standardowa - wykorzystanie procesora z dwoma rdzeniami ok 50%.
Druga, urzekajaca - wykorzystanie procka - 100% a wiec oba rdzenie.
tyle ze wykonuje sie z 4 razy dluzej ..
testowalem to na bardzo duzych petlach.
jedna z mozliwosci - zbyt male zadanie. sumowalem sobie cos tam w petelkach, jakies proste zmienne. moze one same w sobie wykonuja sie tak szybko, ze narzut zwiazany ze zrownolegleniem petli jest nieoplacalny. Testowal ktos na duzych zadaniach ?
wynika z tego ze trzeba bardzo uwazac stosujac powyzsze.
przy jakims zadaniu w czterech zagniezdzonych petlach bez rownoleglosi - okolo 2 minut, przy zrownoleglonych - po 15 minut wylaczylem to, bo nie wiem czy to by sie kiedys wykonalo ..
PlinQ nie testowalem osobiscie, ale podobno daje bardzo dobre rezultaty ;)